2014

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men här är jag nu igen. Allt gammalt är bortrensat, dom gamla inläggen är sparade på en annan sida och designen har jag äntligen lyckats låna till mig från någon duktig och givmild tjej. 
Och nu tänkte jag börja om på nytt! igen.
Jag vet inte hur många gånger jag har bytt blogg för att "börja på nytt", jag kan inte räkna det på en hand i alla fall. Det har alltid slutat med att jag inte varit nöjd med varken bloggnamnet eller designen och så har jag tröttnat efter ca 10 inlägg och lagt ner allt. Och ska jag vara ärlig så har jag inte varit helt säker på hur mycket av mitt liv jag vill dela med mig av till alla främmande där ute. Och med det sagt så tänker jag inte lova varken mig själv eller någon annan att det kommer vara annorlunda nu. 
Jag tänkte ta en smygande och lite försiktig start och så får jag se om det släpper och löper på sen. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback