Mina kassa morgonrutiner

Första arbetsdagarna av det här året är över. Blev bara tre dagar för mig eftersom att jag är ledig på fredagar. Och det var verkligen precis den mjukstarten jag behövde. Näsa vecka rullar allt på i vanlig fart och allt vad det innebär.
 
Och jag måste verkligen se till att mina morgonrutiner blir bättre framöver. För som det är nu och som det helt ärligt varit ungefär senaste två månaderna så snoozar jag in i det sista!!  När jag masat mig ur sängen brukar jag ha max 15-20 minuter innan bussen går och med det hinner jag i princip få på mig kläderna och borsta tänderna innan jag måste gå.
Och skulle det vara så att någon annan familjemedlem råkar vara inne i badrummet eller om jag har otur att inte hitta rena strumpor eller vad som nu skulle kunna tänkas hända så är risken att jag missar bussen och blir försenad till jobbet VÄLDIGT STOR.
Jag lovar att jag dessutom knappt är vaken när jag går hemifrån. 
 
Jag undrar hur alla andras mornar brukar se ut..?
Jag kan ju omöjlilgt vara ensam om mina iaf? haha jaja.
Tanken är i alla fall att jag ska sluta snooza så jävla länge och hinna vakna till liv inanna jag lämnar hemmet.
 
 Älskar när himlen ser ut såhär när jag väntar på bussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback